דירות אירוח ללינה בקרעסטיר

בלב העיירה קרעסטיר (Bodrogkeresztúr/בּוֹדְרוֹגְקֶרֶסְטוּר בהונגרית), העיירה הקסומה והמלאה בהיסטוריה יהודית, אנחנו מציעים מגוון רחב של דירות וחדרי אירוח לקבוצות וליחידים, בכל ימות השבוע.
האירוח שלנו מאפשר לכם לחוות את קרעסטיר בצורה מושלמת. הדירות שלנו, הממוקמות ברחוב המרכזי קושוט (Kossuth), הן במרחק הליכה מקברו של הצדיק ר' ישעילה מקרעסטיר זצוק"ל, מה שמקנה להן חשיבות מיוחדת.
אנחנו גם מציעים אפשרות לסעודות שבת עשירות בטעם גם ליחידים השוהים בקרעסטיר, וארוחות באמצע השבוע לקבוצות בהזמנה ובתיאום מראש.
אז אם אתם מחפשים דירות נופש בקרעסטיר, חוויה של סעודות שבת, או ארוחות באמצע השבוע בקרעסטיר לקבוצות – אנחנו בטוחים שתמצאו אצלנו בדיוק את מה שאתם מחפשים.

מחירון לינה בקרעסטיר

הדירות שלנו בקרעסטיר

הדירה בקושוט 72 בקרעסטיר ממוקמת בסמיכות לבית של ר' ישעילה (רובין), הדירה מכילה 2 חדרי לינה זוגיים, 4 מיטות בסך הכל, שירותים ומקלחת, בדירה יש מקרר, ומזגן בכל חדר. wifi מהיר. וכל מה שצריך כדי להנות מחופשה נעימה בקרעסטיר.

הדירה בקושוט 72 בקרעסטיר ממוקמת בסמיכות לבית של ר' ישעילה (רובין), הדירה מכילה חדר לינה זוגי (אפשרות למיטה נוספת), שירותים ומקלחת, מזגן בכל חדר. wifi מהיר. וכל מה שצריך כדי להנות מחופשה נעימה בקרעסטיר.

הדירה בקושוט 72 בקרעסטיר ממוקמת בסמיכות לבית של ר' ישעילה (רובין), הדירה מכילה חדר לינה זוגי, שירותים ומקלחת, בדירה יש מקרר, ומזגן בכל חדר. wifi מהיר. וכל מה שצריך כדי להנות מחופשה נעימה בקרעסטיר.

הדירה בקושוט 72 בקרעסטיר ממוקמת בסמיכות לבית של ר' ישעילה (רובין), דירה משפחתית, חדר זוגי וחדר עם 4-5 מיטות נוספות, שירותים ומקלחת, בדירה יש מקרר, ומזגן בכל חדר. wifi מהיר. וכל מה שצריך כדי להנות מחופשה נעימה בקרעסטיר.

הדירה בקושוט 72 בקרעסטיר ממוקמת בסמיכות לבית של ר' ישעילה (רובין), הדירה מכילה חדר לינה זוגי, שירותים ומקלחת, ומזגן בכל חדר. wifi מהיר. וכל מה שצריך כדי להנות מחופשה נעימה בקרעסטיר.

הדירה בקושוט 141 בקרעסטיר ממוקמת בסמיכות למקווה המפואר של קרעסטירער היים, הדירה מכילה 10 חדרים ובהם 25 מיטות בסך הכל. 5 חדרי שירותים ומקלחת, בדירה מקרר, פינת בישול, ומזגן בכל חדר. wifi מהיר. וכל מה שצריך כדי להנות מחופשה נעימה בקרעסטיר.

האתר בבניה!

שימו לב, האתר בשלבי בניה, יתכן מידע שגוי, לא רלוונטי, או לא עדכני, אין לסמוך על הנתונים באתר. נשמח לכל הערה והארה במייל office@krastir.com