רכבת מבודפשט לקרעסטיר

קיים קו רכבת ישיר מבודפשט לקרעסטיר בתדירות של פעם בשעתיים, מ6 בבוקר ועד 6 בערב. בנוסף יש אפשרות לנסוע ברכבת שאינה ישירה עם החלפה בעיר Szerencs (סרנץ') או בMiskolc (מישקולץ).

הרכבת יוצאת מתחנת Budapest-Keleti ומגיעה לאחר כשלוש שעות (גם במקרה של רכבת עם החלפה בסרנצ' או במישקולץ) לתחנת Bodrogkeresztúr שנמצאת בכניסה לעיירה קרעסטיר.

המרחק מתחנת הרכבת בקרעסטיר ועד למרכז העיירה (רחוב קושוט) הוא כ3 ק"מ, (כ25 דקות הליכה רגלית או כ3 דקות נסיעה). וכ30 דקות הליכה רגלית לבית הקברות היהודי, מקום קברו של ר' ישעילה זצוק"ל.

לוחות זמנים ורכישת כרטיסים לרכבת מבודפשט לקרעסטיר
ניתן לעיין בלוחות הזמנים המעודכנים ולרכוש כרטיס באתר חברת הרכבות ההונגרית בכתובת https://jegy.mav.hu.
ניתן לשנות את שפת האתר לאנגלית בחלקו העליון בצד ימין.
בנקודת המוצא יש לרשום budapest ובנקודת היעד Bodrogkeresztúr. מומלץ לרכוש כרטיסים באינטרנט ולא בקופות בתחנת הרכבת בכדי לחסוך זמן.

הגעה משדה התעופה בבודפשט לתחנת הרכבת לכיוון קרעסטיר
בכדי להגיע לתחנת הרכבת לכיוון קרעסטיר משדה התעופה של בודפשט יש להיעזר בקוי התחבורה הציבורית שיוצאים משדה התעופה, ניתן לבדוק באתר הזה https://go.bkk.hu את המסלולים האפשריים, בנקודת המוצא יש לרשום Budapest Airport ובנקודת היעד יש לרשום  Budapest-Keleti. או לחילופין לשאול בשדה התעופה את האנשים או בדלפק המידע. זמן הנסיעה באוטובוס משדה התעופה לתחנת הרכבת keleti הוא כ40-50 דקות, וברכב או מונית מעט פחות.

שאטל יומי קו בודפשט-קרעסטיר

החל משנת 2023 ישנו קו שאטל יומי בקו בודפשט-קרעסטיר שמפעילה חברת "קערעסטיר טראוועל". השאטל יוצא מרחוב קוזינצי 32 (Kazinczy utca 32, Budapest) ברובע היהודי בבודפשט ליד מסעדת כרמל בשעה 10:00 בבוקר, ומגיע לקערסטיר בין השעה 12:00 ל12:30.

השאטל עושה עצירה גם בהכנסות אורחים לאכול וגם בציון להתפלל. ויוצא מקערעסטיר בשעה 16:00 ומגיע לבודפשט בין השעה 18:00 ל18:30.

עלות השאטל 50 € לאדם הלו"ש. הרשמה ותשלום מראש חובה.

לפרטים וליצירת קשר: +3613237388 או במייל info@kerestirtravel.com.

ניתן להגיע בקלות משדה התעופה בבודפשט לתחנת האיסוף של השאטל ברובע היהודי באמצעות תחבורה ציבורית.

רכבת מדברצן לקרעסטיר

אין קו רכבת ישיר מדברצן לקרעסטיר.

נסיעה ברכבת שאינה ישירה (החלפה בתחנת הרכבת בעיר Szerencs (סרנצ')) עד לתחנת הרכבת בכניסה לקרעסטיר ומשם הליכה רגלית או עם מונית/דרייבר:

הרכבת יוצאת מתחנת debrecen שנמצאת בכתובת Petőfi tér 12 ומגיעה לתחנת Bodrogkeresztúr שנמצאת בכניסה לעיירה קרעסטיר לאחר כשעה ועשרים דקות כולל ההחלפה.

המרחק מתחנת הרכבת בקרעסטיר ועד למרכז העיירה (רחוב קושוט) הוא כ3 ק"מ, (כ25 דקות הליכה רגלית או כ3 דקות נסיעה). וכ30 דקות הליכה רגלית לבית הקברות היהודי, מקום קברו של ר' ישעילה זצוק"ל.

נסיעה ברכבת ישירה לתחנת טוקאי Tokaj ומשם באוטובוס או במונית לקרעסטיר:

לחילופין ניתן לנסוע באמצעות רכבת ישירה לטוקאי ומשם לקחת אוטובוס או מונית לקרעסטיר. תחנת האוטובוס בקרעסטיר נמצאת ממש על יד "הבית של ר' ישעילה" ברחוב קושוט.
מספרי מוניות מקומיות בטוקאי:
pirint taxi +36309587495 pirinttaxi@gmail.com
Riksa Taxi Tokaj +36204785689 gzu-001@freemail.hu

לוחות זמנים ורכישת כרטיסים לרכבת מדברצן לקרעסטיר או לטוקאי
ניתן לעיין בלוחות הזמנים המעודכנים ולרכוש כרטיס באתר חברת הרכבות ההונגרית בכתובת https://jegy.mav.hu.
ניתן לשנות את שפת האתר לאנגלית בחלקו העליון בצד ימין.
בנקודת המוצא יש לרשום debrecen ובנקודת היעד Bodrogkeresztúr. מומלץ לרכוש כרטיסים באינטרנט ולא בקופות בתחנת הרכבת בכדי לחסוך זמן.

הגעה משדה התעופה בדברצן לתחנת הרכבת לכיוון קרעסטיר
בכדי להגיע לתחנת הרכבת לכיוון קרעסטיר משדה התעופה של דברצן יש להיעזר בתחבורה הציבורית. זמן הנסיעה משדה התעופה לתחנת הרכבת באוטובוס או ברכב הוא כ10-15 דקות, ובהליכה רגלית כ50 דקות. קו R1 יוצא משדה התעופה ומגיע לתחנת Nagyállomás (שהיא גם התחנה האחרונה בקו זה) שהיא תחנת האוטובוס הקרובה לתחנת הרכבת מרחק של דקה הליכה  ניתן להיעזר בגוגל מפות בכדי לראות את זמני האוטובוס. ניתן לראות גם את הזמנים באתר האינטרנט של חברת האוטובוסים. לוח הזמנים שלו מותאם ברוב המקרים לזמני הנחיתה של הטיסות.

 

האתר בבניה!

שימו לב, האתר בשלבי בניה, יתכן מידע שגוי, לא רלוונטי, או לא עדכני, אין לסמוך על הנתונים באתר. נשמח לכל הערה והארה במייל office@krastir.com